TimeFlow Logo
BranscherPrissättning
Boka en demoWebinar

INKÖP

Effektivisera företagets inköp med smart beställningshantering

Inköpsmodulen ger en komplett beställningsprocess från behov till leverans. Med enkel hantering av inköp för material, maskiner och tjänster.

Hero

Manus 15

Funktioner och fördelar

Funktioner
01

Bevaka dina beställningar

Beställ material och tjänster, följ upp tros leverantörer och övervaka leveransstatus i en strukturerad beställningslista.

02

Inköpsorder direkt från projekt

Köp för inköpsbehovet från projekten smidigt, fördela inköpsorder till kostnadsställe och följ kostnader.

03

Se lagersaldo i realtid

Håll dig uppdaterad på lagersaldo för material, beställ direkt vid behov från lagersituationen.

04

Jämför leverantörspriser

Jämför priser, leveranstider och villkor från olika leverantörer för bästa inköp.

Integrerat med hela TimeFlow

  • Upphandling och kostnadsstyrning från kalkyl
  • Automatisk orderöverföring från projekt
  • Integration med offert/B2B för priser och villkor
  • Direktkoppling till projekt och orderflöde
  • KMA-koppling för dokumentation av inköp
  • CRM-stöd för leverantörsrelationer
  • Mallar för avtal och beställningar
Integration

Redo att komma igång?

Boka en demo idag för en gratis genomgång med våra experter.

Effektivt inköp med full spårbarhet

Inköpsmodulen ger dig full kontroll över hela inköpsprocessen – från behov till beställning till leverans. Skapa inköpsorder, följ upp kostnader och säkerställ att allt material är på plats i tid och till rätt pris för en smidigare och mer kostnadseffektiv hantering.

Slide 0

Erbjudanden och viktiga fördelar

Inköpsmodulen förvandlar inköpsprocessen och säkerställer en smidig och effektiv väg från behov till leverans – för bättre kostnadskontroll, tydlig spårbarhet och välkoordinerade projekt.

01

Smidiga inköp per projekt

Skapa inköpsunderlag direkt från kalkylen och koppla till rätt projekt, arbetsorder eller ansvarig person.

02

Jämför priser och leverantörer

Välj rätt leverantör med hjälp av prisjämförelser, leveranstider och tidigare beställningar direkt i systemet.

03

Minska svinn och felköp

Koppla inköp till verkligt behov i projekten, så att rätt mängd beställs – varken mer eller mindre.

04

Samlad inköpeshistorik

Följ alla inköp i realtid med tydlig spårbarhet. Se vem som beställt vad, när och till vilket pris.

Förenkla din vardag som hantverkare

Boka en gratis demo av TimeFlow idag!

Se hur du sparar tid, får fler affärer och full kontroll på dina projekt.

Final Demo
Logo

Telefon:

070-426 10 92

E-post:

info@timeflowsystem.se

Licensgivare:

TimeFlowSystem OU

VAT nr: EE102870455

Affiliated bolag:

TimeFlowSystem Group AB

Org nr: 559063-0777