B2B
Smidig orderhantering för återkommande avtalskunder
B2B-modulen gör avtalshantering digitalt för en smidig portal för löpande beställningar och återkommande kunder, snabbt och enkelt.

Manus 11

Detta ingår i B2B
Portal för avtalskunder
Ge återkommande kunder möjlighet att enkelt lägga order dygnet runt via en dedikerad kundportal.
Enkel orderläggning
Låt kunder snabbt beställa repetitiva produkter och tjänster – direkt kopplat till inköp för automatiserad hantering.
Kundunika prislistor
Visa avtalade priser för utvalda kunder som ger robusta rabatter på volym – alltid med aktuell information.
Tillgång till order och fakturor
Portalen samlar alla kundens order och fakturor på ett ställe – för bättre översikt och enklare hantering.
Integrerat med hela TimeFlow
- ✔ Offert- och kalkyltid för företagskunder
- ✔ Automatisk överföring till order och projekt
- ✔ CRM-integration för kundbearbetning och leads
- ✔ Integration med inköpsmodulen för kostnadsuppföljning
- ✔ Synk med mallar för dokument och avtal
- ✔ KMA-stöd för uppföljning av krav och säkerhet
- ✔ Direktkoppling till projekthantering för snabb uppstart

Redo att komma igång?
Boka en demo idag för en gratis genomgång med våra experter.
Hitta hantverkare
Effektivisera samarbeten och skapa nätverk inom hantverksbranschens ekosystem.

Erbjudanden och viktiga fördelar
B2B-modulen effektiviserar kontakten mellan företag och hantverkare, och säkerställer en smidig process från offertförfrågan till avtal.
Få flera offerter från hantverkare
Få flera offerter från kvalitetssäkrade hantverkare med bara några klick.
Granska och fatta beslut vem du anlitar
Granska inkomna offerter i lugn och ro och jämför kvalitet, pris och erfarenhet.
Snabbt och enkel hantering
Snabb och smidig hantering från förfrågan till färdigt avtal.
Stor räckvidd på förfrågan
Nå ut med din förfrågan och matchas med rätt hantverkare över hela landet.
Förenkla din vardag som hantverkare
Boka en gratis demo av TimeFlow idag!
Se hur du sparar tid, får fler affärer och full kontroll på dina projekt.
